Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
Dang really? is there a way to work around it?
I don't know exactly but maybe it might be something to do with the tornado sounds fading in and out?
I have a possible solution maybe make the sound play whenever the player is at a certain distance, simliar to sanic nextbots. Or maybe you can make it to where there not background sounds but sounds that play at the tornadoes, and it gets louder the closer you are. This is just my idea though you don't have to do it.
I hope it gets fixed soon as this bug can be very annoying
1. Explode - lua/entities/xtwisters2explosionbase.lua:166
2. unknown - lua/entities/xt2_weapons_nuclearbomb.lua:75
Your computer might be too potato / You have too many addons.
3 months