Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
Correct, at least from what I gather about non-unique weapons. Theoretically once you get a weapon, you can simply edit it, or rather save it's code info and try to copy/paste it onto another character with a save edit. I just don't think you can spawn one in game.
In the scripted_effects folder, the file 00_targ_artifact_creation_effects contains all the weapon spawn effects. Just pick which weapon you want and go from there.
For example, you'd type into the console:
effect create_artifact_vs_sword_1_effect
This will spawn the vs_sword_1 artifact, which I think? is the one in between the glass candle and the rainbow egg on the mod page.