Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
Correct, at least from what I gather about non-unique weapons. Theoretically once you get a weapon, you can simply edit it, or rather save it's code info and try to copy/paste it onto another character with a save edit. I just don't think you can spawn one in game.
In the scripted_effects folder, the file 00_targ_artifact_creation_effects contains all the weapon spawn effects. Just pick which weapon you want and go from there.
For example, you'd type into the console:
effect create_artifact_vs_sword_1_effect
This will spawn the vs_sword_1 artifact, which I think? is the one in between the glass candle and the rainbow egg on the mod page.