Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
Correct, at least from what I gather about non-unique weapons. Theoretically once you get a weapon, you can simply edit it, or rather save it's code info and try to copy/paste it onto another character with a save edit. I just don't think you can spawn one in game.
In the scripted_effects folder, the file 00_targ_artifact_creation_effects contains all the weapon spawn effects. Just pick which weapon you want and go from there.
For example, you'd type into the console:
effect create_artifact_vs_sword_1_effect
This will spawn the vs_sword_1 artifact, which I think? is the one in between the glass candle and the rainbow egg on the mod page.