Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода








I'll be honest. Most times I don't even really use scrapping tools. Too expensive to use on early game units, and by late game you could just buy what you wanted anyway.
Side suggestion; dropping normal Scrapping tools to common rarity. The elite tools also could be dropped to uncommon, but the movement on kill is a very nice buff. Leaving it artifact seems fine.
In the meantime, those who want to enjoy the item without having to consume it can do so manually. Just go to => "More Items and Artefacts/Data/World/Item/PillageElite(Artefact version) and/or PillageNorm (Uncommon one), open the file and change the "charges="1" to "passive="1".