Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
This is somewhat limited at the moment though due to the current infinite power bug which made me having to severely lower recharge amount to balance it.
I am not gonna give the answer here, but it involves math, hah.
If the devs fixes the battery bug, I would have leave it with 1k recharge each, which can let you tank up to 6k of overload power. But oh well.
Also, I should lock that super cap, that thing is kinda important to the special attack discharge.
I should review the values of the thing, I guess.
Eh there are many ways, from making the overdrive button from the terminal activate a circuit to measure an overvoltage between power/load from reactor and so on. I leave this as an exercise to people who want to improve the sub in game to do so.