Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
My idea is that each book could have both a topic (the skill) and a genre (fiction or technical). Technical books are the one that already exist in the mod, I think that they should grant experience based also on the passion of the reader for that topic with the same multiplier as vanilla training.
Fiction Books writing speed is based on the intellectual skill of the writer (as technical ones) however their quality depends always on the artistic skill of the writer (regardless of the topic). Writing a fiction book trains artistic skill.
Once a colonist reads a fictional book he has a chance of gaining/loosing/mantaining a level of passion in the topic of the book, based on the quality of the book.