Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
My idea is that each book could have both a topic (the skill) and a genre (fiction or technical). Technical books are the one that already exist in the mod, I think that they should grant experience based also on the passion of the reader for that topic with the same multiplier as vanilla training.
Fiction Books writing speed is based on the intellectual skill of the writer (as technical ones) however their quality depends always on the artistic skill of the writer (regardless of the topic). Writing a fiction book trains artistic skill.
Once a colonist reads a fictional book he has a chance of gaining/loosing/mantaining a level of passion in the topic of the book, based on the quality of the book.