Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
However, when testing I have found that - when using the vanilla config - zombies are much more resistant to headshots than they actually are in vanilla. In vanilla an unprotected zed will drop from a single headshot of any calibre except .22 and this is how I want it to remain.
With the mod loaded - and the value 0.5 (stated as vanilla default) in <Resistance_to_Headshot> - it takes two or more headshots from all handgun calibres to kill them, including .357. I tried reducing the resistance value, but then they started dropping from a single punch to the face instead, which I most definitely do NOT want.
Is there any way around this? I don't want to increase melee resistance so they tank more melee damage than normal, but at the same time I don't want them to drop instantly from a lucky fist punch to the face. Adding all guns as "Special_Headshot_Weapons" will work I guess, but it is an awkward way to do it. Is there any other way?
I note your suggestion but no promise, no ETA.