Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом








he was just flying around in suit.
2020-09-19 20:19:14.203 - Thread: 11 -> ERROR Entity init!: System.IndexOutOfRangeException: Index was outside the bounds of the array.
at System.Collections.Generic.Dictionary`2.Insert(TKey key, TValue value, Boolean add)
at Rexxar.Settings.GetSettings(IMyEntity entity)
at Whiplash.WeaponFramework.WeaponBlockBase.GetPowerInput(Boolean count)
at Whiplash.WeaponFramework.WeaponBlockBase.<SetPowerSink>b__50_0()
at Sandbox.Game.EntityComponents.MyResourceSinkComponent.Update()
at Sandbox.Game.Weapons.MySmallMissileLauncher.Init(MyObjectBuilder_CubeBlock builder, MyCubeGrid cubeGrid)
at Sandbox.Game.Entities.Cube.MySlimBlock.Init(MyObjectBuilder_CubeBlock objectBuilder, MyCubeGrid cubeGrid, MyCubeBlock fatBlock)
at Sandbox.Game.Entities.MyCubeGrid.AddCubeBlock(MyObjectBuilder_CubeBlock objectBuilder, Boolean testMerge, MyCubeBlockDefinition blockDefinition)
at Sandbox.Game.Entities.MyCubeGrid.AddBlock(MyObjectBuilder_CubeBlock objectBuilder, Boolean testMerge)
at Sandbox.Game.Entities.MyCubeGrid.InitInternal(MyObjectBuilder_EntityBase objectBuilder, Boolean rebuildGrid)
at Sandbox.Game.Entities.MyEntities.InitEntity(MyObjectBuilder_EntityBase objectBuilder, MyEntity& entity, Boolean tolerateBlacklistedPlanets)
weaponcore is also on server is this a problem. not currentlyy using any mods that are dependent on weaponframework but was about to add railguns