Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом








(Curiously, there is an in-game policy that says it allows for over educated cims to be hired anywhere, once activated. Does this mean the game already does what the EOW.V2 mod does?)
Think I'm going to just un-sub EDS for the time being and keep an eye out for what the future holds on bridging these numerous conflicts.
BTW, why is "AnimUV Params" mentioned in opening post? Is that also conflicting with EDS? Baffles me how an animation mod effects EDS, but it's also my understanding that mod is (long since) in need of an update as it causes asset flickering effects to occur. (Boformer has indeed made a newer, more stable version.)
I'll try now Employ Overeducated Workers mod on top of that, because I curiously, there isn't any in-game policy saying it allows for over educated cims to be hired anywhere.