Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
It is just a visual bug, as I noticed in-game that the Bleed Amount does increase as her stress went up.
I believe it does up to 25 stress, but I had a level 0 Keeper at 83 stress fail a stun against a Pelagic Guardian with 25% resistance (no stun resist buff).
Actually, looking at the mod files, the stun buff seems to be 15% per 25 stress while it's displayed as 20% in-game. That should still be a guaranteed stun in the above situation at 125% stun chance, though.
Maybe the game discards the previous stun buff, or sets the total stun buff to a given value? The solution might be to set the higher stress level buffs to their total value (30, 45). I'm just spit-balling here though. I don't actually know how to mod the game, haha.