Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
It is just a visual bug, as I noticed in-game that the Bleed Amount does increase as her stress went up.
I believe it does up to 25 stress, but I had a level 0 Keeper at 83 stress fail a stun against a Pelagic Guardian with 25% resistance (no stun resist buff).
Actually, looking at the mod files, the stun buff seems to be 15% per 25 stress while it's displayed as 20% in-game. That should still be a guaranteed stun in the above situation at 125% stun chance, though.
Maybe the game discards the previous stun buff, or sets the total stun buff to a given value? The solution might be to set the higher stress level buffs to their total value (30, 45). I'm just spit-balling here though. I don't actually know how to mod the game, haha.