Cài đặt Steam
Đăng nhập
|
Ngôn ngữ
简体中文 (Trung giản thể)
繁體中文 (Trung phồn thể)
日本語 (Nhật)
한국어 (Hàn Quốc)
ไทย (Thái)
Български (Bungari)
Čeština (CH Séc)
Dansk (Đan Mạch)
Deutsch (Đức)
English (Anh)
Español - España (Tây Ban Nha - TBN)
Español - Latinoamérica (Tây Ban Nha cho Mỹ Latin)
Ελληνικά (Hy Lạp)
Français (Pháp)
Italiano (Ý)
Bahasa Indonesia (Indonesia)
Magyar (Hungary)
Nederlands (Hà Lan)
Norsk (Na Uy)
Polski (Ba Lan)
Português (Tiếng Bồ Đào Nha - BĐN)
Português - Brasil (Bồ Đào Nha - Brazil)
Română (Rumani)
Русский (Nga)
Suomi (Phần Lan)
Svenska (Thụy Điển)
Türkçe (Thổ Nhĩ Kỳ)
Українська (Ukraine)
Báo cáo lỗi dịch thuật
It is because some items' max size is fixed to 40, instead of use the global value
For example:
In scripts\prefabs\coffee.lua
line 59:
inst.components.stackable.maxsize = 40
should be:
inst.components.stackable.maxsize = TUNING.STACK_SIZE_SMALLITEM
seaweed.lua has the same issue.
999 格子 (或其它修改了格子数的Mod)
因为一些物品的最大数量的值,在代码中直接写死了40, 应该使用全局参数
例如:
文件 (咖啡): scripts\prefabs\coffee.lua
59行:
inst.components.stackable.maxsize = 40
应改为:
inst.components.stackable.maxsize = TUNING.STACK_SIZE_SMALLITEM
seawead.lua (海带) 也有此问题