Asenna Steam
kirjaudu sisään
|
kieli
简体中文 (yksinkertaistettu kiina)
繁體中文 (perinteinen kiina)
日本語 (japani)
한국어 (korea)
ไทย (thai)
български (bulgaria)
Čeština (tšekki)
Dansk (tanska)
Deutsch (saksa)
English (englanti)
Español – España (espanja – Espanja)
Español – Latinoamérica (espanja – Lat. Am.)
Ελληνικά (kreikka)
Français (ranska)
Italiano (italia)
Bahasa Indonesia (indonesia)
Magyar (unkari)
Nederlands (hollanti)
Norsk (norja)
Polski (puola)
Português (portugali – Portugali)
Português – Brasil (portugali – Brasilia)
Română (romania)
Русский (venäjä)
Svenska (ruotsi)
Türkçe (turkki)
Tiếng Việt (vietnam)
Українська (ukraina)
Ilmoita käännösongelmasta
It is because some items' max size is fixed to 40, instead of use the global value
For example:
In scripts\prefabs\coffee.lua
line 59:
inst.components.stackable.maxsize = 40
should be:
inst.components.stackable.maxsize = TUNING.STACK_SIZE_SMALLITEM
seaweed.lua has the same issue.
999 格子 (或其它修改了格子数的Mod)
因为一些物品的最大数量的值,在代码中直接写死了40, 应该使用全局参数
例如:
文件 (咖啡): scripts\prefabs\coffee.lua
59行:
inst.components.stackable.maxsize = 40
应改为:
inst.components.stackable.maxsize = TUNING.STACK_SIZE_SMALLITEM
seawead.lua (海带) 也有此问题