Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
It is because some items' max size is fixed to 40, instead of use the global value
For example:
In scripts\prefabs\coffee.lua
line 59:
inst.components.stackable.maxsize = 40
should be:
inst.components.stackable.maxsize = TUNING.STACK_SIZE_SMALLITEM
seaweed.lua has the same issue.
999 格子 (或其它修改了格子数的Mod)
因为一些物品的最大数量的值,在代码中直接写死了40, 应该使用全局参数
例如:
文件 (咖啡): scripts\prefabs\coffee.lua
59行:
inst.components.stackable.maxsize = 40
应改为:
inst.components.stackable.maxsize = TUNING.STACK_SIZE_SMALLITEM
seawead.lua (海带) 也有此问题