Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
The alternative method to impact accuracy instead of heavy sway is heavy variance in aim even if the scope doesn't sway at all- Meaning even if you're aiming right on point it could hit a mile off from where you're aiming. And frankly, I prefer having the heavy sway because I can compensate for that, I can't compensate for ♥♥♥♥♥♥♥♥ RNG.
Zoom in less(It's less obvious with less zoom, and easier to maintain control over it at 4x as compared to 12x), Take lower stances (crouch, prone), pick a better gun, pick perks that reduce the sway, etc.
They shouldn't add stuff to make it "gamey". But it would be cool if wind affected bullets more for long range shots.