Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
The alternative method to impact accuracy instead of heavy sway is heavy variance in aim even if the scope doesn't sway at all- Meaning even if you're aiming right on point it could hit a mile off from where you're aiming. And frankly, I prefer having the heavy sway because I can compensate for that, I can't compensate for ♥♥♥♥♥♥♥♥ RNG.
Zoom in less(It's less obvious with less zoom, and easier to maintain control over it at 4x as compared to 12x), Take lower stances (crouch, prone), pick a better gun, pick perks that reduce the sway, etc.
They shouldn't add stuff to make it "gamey". But it would be cool if wind affected bullets more for long range shots.