Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
I guess that was it then!
or -2 Pop if you choose the Numerous(?) variant of Assault Trooper in its pulldown menu.
N.B. this is why the Assault Trooper modules show 1 Pop as part of their "tonnage" cost.
Hence 1 ship with 4 Trooper modules could cost you a whopping -8 Pop. Per ship
Similarly, if your ship with Assault Trooper modules has some modules damaged,
and you pay Dust to instantly repair them, they also cost -1 Pop per module repaired.
But if you repair them the slow way, by sitting a few turns with Repair modules, they're free.