Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
I guess that was it then!
or -2 Pop if you choose the Numerous(?) variant of Assault Trooper in its pulldown menu.
N.B. this is why the Assault Trooper modules show 1 Pop as part of their "tonnage" cost.
Hence 1 ship with 4 Trooper modules could cost you a whopping -8 Pop. Per ship
Similarly, if your ship with Assault Trooper modules has some modules damaged,
and you pay Dust to instantly repair them, they also cost -1 Pop per module repaired.
But if you repair them the slow way, by sitting a few turns with Repair modules, they're free.