Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
activated mods:
Extended Asset Editor 0.4.7
Extra Vehicle Effects (Plugin for Vehicle Effects Mod)
Vehicle Effects 1.7
The exception was:
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)
Vehicle Effects An exception was thrown:
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)
ArgumentNullException: Argument cannot be null.
Parameter name: array
at System.Array.Exists[Effect] (.Effect[] array, System.Predicate`1 match) [0x00000] in <filename unknown>:0
at ExtraVehicleEffects.Util.setVehicleKinematicsForEffect (System.String effectName, Single acceleration, Single brake, Single leanMultiplier, Single speed) [0x00000] in <filename unknown>:0
at ExtraVehicleEffects.Effects.DirectCurrentTrainMovement.SetOptimalVehicleKinematics () [0x00000] in <filename unknown>:0
at ExtraVehicleEffects.ExtraVehicleEffectsMod.SetOptimalVehicleKinematics () [0x00000] in <filename unknown>:0
at ExtraVehicleEffects.ExtraVehicleEffectsMod.OnVehicleEffectsUpdateFinished () [0x00000] in <filename unknown>:0
at VehicleEffects.VehicleEffectsMod.OnVehicleUpdateFinished () [0x00000] in <filename unknown>:0
UnityEngine.DebugLogHandler:Internal_LogException(Exception, Object)
UnityEngine.DebugLogHandler:LogException(Exception, Object)
UnityEngine.Logger:LogException(Exception, Object)
UnityEngine.Debug:LogException(Exception)
VehicleEffects.Logging:LogException(Exception)
VehicleEffects.VehicleEffectsMod:OnVehicleUpdateFinished()
VehicleEffects.VehicleEffectsMod:UpdateVehicleEffects()
VehicleEffects.VehicleEffectsMod:OnLevelLoaded(LoadMode)
LoadingWrapper:OnLevelLoaded(UpdateMode)
<LoadLevelComplete>c__Iterator9:MoveNext()
LoadingManager:Update()
(Filename: Line: -1)
Yeah I'm having the same issue