Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
https://www.reddit.com/r/CitiesSkylinesModding/comments/bpwbtm/railways_single_track_ai/
Realized why this happening and got an idea:
Need to force hide part of that fork behind the edge. This is single object, then we need place cuboid w/o collisions and with same texture as cubemap. It will cover tracks behing usable space. Green marker should still be available.
Procedural objects might help, but i'm not sure, need your opinion.
https://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=1745192172
If it's possible.