Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
https://www.reddit.com/r/CitiesSkylinesModding/comments/bpwbtm/railways_single_track_ai/
Realized why this happening and got an idea:
Need to force hide part of that fork behind the edge. This is single object, then we need place cuboid w/o collisions and with same texture as cubemap. It will cover tracks behing usable space. Green marker should still be available.
Procedural objects might help, but i'm not sure, need your opinion.
https://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=1745192172
If it's possible.