Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
https://www.reddit.com/r/CitiesSkylinesModding/comments/bpwbtm/railways_single_track_ai/
Realized why this happening and got an idea:
Need to force hide part of that fork behind the edge. This is single object, then we need place cuboid w/o collisions and with same texture as cubemap. It will cover tracks behing usable space. Green marker should still be available.
Procedural objects might help, but i'm not sure, need your opinion.
https://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=1745192172
If it's possible.