Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
If i get around to making an update to ABAI some time, i will consider adding it back in.
I notice that in both the new A Better AI lines there're two Child values with an index of 5. Should the indices all be unique numbers? So the last actions should have an index of [6]?
DerBK, I apologize if you have already addressed this integration in your changelog; has the Call Reinforcements mod been integrated into this mod? If so, do I still need the Call Reinforcements mod?
I do have some lines about that in the mod, but i have no idea if it works still. If it does, you do need the original mod.