Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
If i get around to making an update to ABAI some time, i will consider adding it back in.
I notice that in both the new A Better AI lines there're two Child values with an index of 5. Should the indices all be unique numbers? So the last actions should have an index of [6]?
DerBK, I apologize if you have already addressed this integration in your changelog; has the Call Reinforcements mod been integrated into this mod? If so, do I still need the Call Reinforcements mod?
I do have some lines about that in the mod, but i have no idea if it works still. If it does, you do need the original mod.