Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
If i get around to making an update to ABAI some time, i will consider adding it back in.
I notice that in both the new A Better AI lines there're two Child values with an index of 5. Should the indices all be unique numbers? So the last actions should have an index of [6]?
DerBK, I apologize if you have already addressed this integration in your changelog; has the Call Reinforcements mod been integrated into this mod? If so, do I still need the Call Reinforcements mod?
I do have some lines about that in the mod, but i have no idea if it works still. If it does, you do need the original mod.