XCOM 2
A Better ADVENT
 이 토론은 고정되었습니다. 중요해서 그렇겠죠?
DerBK  [개발자] 2016년 4월 30일 오전 6시 04분
Known issues
There are no large problems with this mod, mostly cosmetic stuff or screwy animations here and there. Here's a list of bugs and other issues that i am aware of.
DerBK 님이 마지막으로 수정; 2016년 7월 10일 오전 4시 12분
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DerBK  [개발자] 2016년 4월 30일 오전 6시 08분 
The movement of Advent Gremlin drones is wonky. They do their job, but they move either only slowly or randomly teleport during ability use. Also, they apparently only follow their master if he is in Red Alert.

Status:
Complicated stuff. I will look into making the animations more smooth, but no promises...
DerBK 님이 마지막으로 수정; 2016년 5월 1일 오후 8시 58분
DerBK  [개발자] 2016년 6월 11일 오후 11시 55분 
Chryssalids in Terror missions don't attack civvies. That was probably done by Firaxis so they don't spam the map with Cocoons. I should look into maybe enabling that again. My early Chryssalids don't have the poison, and once lategame Chryssies show up, the player should be able to handle a couple extra bugs.
The extra pressure may even be appreciated.
DerBK 님이 마지막으로 수정; 2016년 6월 12일 오전 12시 36분
DerBK  [개발자] 2016년 7월 10일 오전 4시 14분 
Visuals for the Codex are behaving strange. Some animations cause it to revert to vanilla looks.
DerBK  [개발자] 2016년 7월 23일 오후 8시 12분 
Chryssalid Bleeders can cause a lot of friendly fire during patrolling when groups patrol close to each other.
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