Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
Im doing some tests on bringing some settings back into it, like doctrines are brought back cus they didnt use any RAM, more settings might come if there is no real useage in them.
The main deciding factor when it comes to crashing is the amount of nations in use. 2 nations is very safe to play with and will very rarely crash. Even on the biggest maps with lets say wehrmacht and US i get around 2,3-2,5 GB ram useage. Meaning the game still has 1-1,2 GB to use during the game, which is more than enough to finish it. The "no-arty" option does use less RAM cus you put less units into the game, the amount of explosions and ♥♥♥♥ going on doesnt increase RAM useage when that type of explosion has already happend once.
because of this, you lose players and subscribers. Return this option !!!!