Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
Maybe ? Just saying.
I guess I will make the sentry health configurable for the next update.
Currently it already "explode" and drops 1/3 of the material used to craft it.
because you wanted a standing one and a portable one I give you for both
Standing:
cost:4xgears 6xCutStone 2xGem (red, blue or purple YOUR choice)
needs Alchemy Engine to prototype
projectile:
cost:2xGunpowder 2xGold
needs Alchemy Engine to prototype
I would say its like the Sentry has a 100% scala and you can refill it with this magazine for 5% (10% maybe) can ONLY fuel the standing one
Portable:
cost:4xgears 6xCut Stone 6xSteel Wool
needs Alchemy Engine to prototype
works like a Backpack so equipped or NOT equipped on the floor and slows character down by 10% (20% maybe)
Projectile:
cost:3xGunpowder 3xGold
works as same as the Standing Sentry Magazine but can ONLY fuel the portable one
didnt want to copy it but I had time so here