Half-Life 2

Half-Life 2

Trap Town
Alfeos  [developer] 19 Jan @ 1:50am
Bug reports and suggestions
O/
< >
Showing 1-10 of 10 comments
What Does O/ Mean?
Hey there. On the starter zone, the right side of the map, following the wall, is accessible, should be blocked
Alfeos  [developer] 31 May @ 4:19am 
@Ka Bali Pena thanks, you are right. It is quite difficult to get there because of the deadly leeches.
TCMOREIRA 29 Jun @ 10:00pm 
How much are you willing to keep working on the Mod?
I`m asking because, I don`t wanna be that person that dumps a huge amount of bugs and suggestions that realistically are way out of what you are actually intending to make!

Also, it`s hard to suggest things without knowing what aspects of the mod are the way they are on purpose, for example, in some cases I imagine things are the way they are so as to be faithful to a particular period of development, and therefore choices had to be made on what to include and what to exclude.

You`ve done a wonderful job! If I`m here is because I`m emotionally moved with what I just played! (And wanting to help in the way that I can)
Thank you!
Last edited by TCMOREIRA; 29 Jun @ 10:00pm
Alfeos  [developer] 29 Jun @ 10:41pm 
Thank you for your kind words! You are free to write all your suggestions for improving the mod here. I will consider whether they fit the mod's theme. But I can't promise that everything will be done, because I am quite limited in time now.
[Sorry for the late repply, I started writing many times but Life kept getting in the way]
[So I'm gonna write things in chunks, however/whenever I can]
[So yeah, I can quite appreciate the concept of being limited in time! 😅😊]
Last edited by TCMOREIRA; 8 Jul @ 5:43pm
Nomad 10 Sep @ 5:04am 
Нашёл еще несколько багов при повторном прохождении этого замечательного мода. Вроде про это кто то уже писал, но если со 2 карты после загрузки сразу пойти назад на первую карту то будет краш. Также ещё заметил, что если пройти пещеру с дигером и подняться на лифте, а потом случайно снова провалиться туда, то будет софт лок ибо можно будет подняться на лифте второй раз, но вот в этот раз двери лифта уже не откроются и игрок останется в нём навсегда) А ещё хочу отметить, что на последней карте хотя возможно это в целом в моде, но там почему то особенно заметны дропы кадров при включении фонарика, не знаю с чем это связано, но вроде это бывает и в других модах на сорсе. А ещё кстати такой вопрос к автору появился, буду рад ответу. Откуда вы брали модель грузовика рак с более хорошей текстурой (тот что у церкви в конце)? Это вроде не апскейл, это модель более хорошего качества из беты?
Last edited by Nomad; 10 Sep @ 5:06am
Nomad 10 Sep @ 5:09am 
Ещё небольшие замечания но мелочные) Возможно стоит убрать с первой карты в углах спрайтовые деревья плохого качества, думаю они больше подходят только на задний фон куда игрок не может пройти. Также в начале на карте деревянные столбы с проводами имеют невидимые стенки не по размерам самих столбов, а так в целом больше ничего такого не заметил.
Alfeos  [developer] 10 Sep @ 6:39am 
Да, грузовик брался из беты, там он более полноценный. Спасибо за замечания, но пока нет времени что-то править
Nomad 16 Sep @ 7:22am 
Originally posted by Alfeos:
Да, грузовик брался из беты, там он более полноценный. Спасибо за замечания, но пока нет времени что-то править
Понятно. В ванильной hl2 вообще у машин довольно плохие текстуры.
< >
Showing 1-10 of 10 comments
Per page: 1530 50