Cài đặt Steam
Đăng nhập
|
Ngôn ngữ
简体中文 (Trung giản thể)
繁體中文 (Trung phồn thể)
日本語 (Nhật)
한국어 (Hàn Quốc)
ไทย (Thái)
Български (Bulgaria)
Čeština (CH Séc)
Dansk (Đan Mạch)
Deutsch (Đức)
English (Anh)
Español - España (Tây Ban Nha - TBN)
Español - Latinoamérica (Tây Ban Nha cho Mỹ Latin)
Ελληνικά (Hy Lạp)
Français (Pháp)
Italiano (Ý)
Bahasa Indonesia (Indonesia)
Magyar (Hungary)
Nederlands (Hà Lan)
Norsk (Na Uy)
Polski (Ba Lan)
Português (Tiếng Bồ Đào Nha - BĐN)
Português - Brasil (Bồ Đào Nha - Brazil)
Română (Rumani)
Русский (Nga)
Suomi (Phần Lan)
Svenska (Thụy Điển)
Türkçe (Thổ Nhĩ Kỳ)
Українська (Ukraina)
Báo cáo lỗi dịch thuật
Survivors model mod are fine but not with infected model (duh, they are notorious for making the game crash).
No one ever reads it, but I still write it...
https://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=2821408044
I found through your script that the first line of the scriptmode_addon script you used is
:VSLU_ScriptMode_init<- ScriptMode_init;
And two identical ScriptMode_init will cause players to get stuck in the loading interface and unable to join.
So you can avoid this conflict and not affect script functionality by modifying VSLU to any other similar character.
Like this:
:FUG_ScriptMode_init<- ScriptMode_init;