Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
Meter moves are fun and all, but if you need to throw hands to gain a resource and can’t throw hands there isn’t much you can do
Might feel a bit different in actual combat, but seeing how hard it was for me to get in to fight the other player when I could set up as optimal conditions as possible I ain’t counting on it lol
A possible fix to this is to maybe increase Inumaki's meter gain on his non CT moves. Another, more source material friendly way I think you can fix this is to let Inumaki use all his cursed speach moves, but with self damage as a consequence for not waiting for meter, maybe even a throat medicine move that's like a mini hustle that gives alot of meter?