Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
Meter moves are fun and all, but if you need to throw hands to gain a resource and can’t throw hands there isn’t much you can do
Might feel a bit different in actual combat, but seeing how hard it was for me to get in to fight the other player when I could set up as optimal conditions as possible I ain’t counting on it lol
A possible fix to this is to maybe increase Inumaki's meter gain on his non CT moves. Another, more source material friendly way I think you can fix this is to let Inumaki use all his cursed speach moves, but with self damage as a consequence for not waiting for meter, maybe even a throat medicine move that's like a mini hustle that gives alot of meter?