Cài đặt Steam						
					
				
				
									Đăng nhập
											 | 
						Ngôn ngữ
						
																																					简体中文 (Trung giản thể)
																													繁體中文 (Trung phồn thể)
																													日本語 (Nhật)
																													한국어 (Hàn Quốc)
																													ไทย (Thái)
																													Български (Bulgaria)
																													Čeština (CH Séc)
																													Dansk (Đan Mạch)
																													Deutsch (Đức)
																													English (Anh)
																													Español - España (Tây Ban Nha - TBN)
																													Español - Latinoamérica (Tây Ban Nha cho Mỹ Latin)
																													Ελληνικά (Hy Lạp)
																													Français (Pháp)
																													Italiano (Ý)
																													Bahasa Indonesia (Indonesia)
																													Magyar (Hungary)
																													Nederlands (Hà Lan)
																													Norsk (Na Uy)
																													Polski (Ba Lan)
																													Português (Tiếng Bồ Đào Nha - BĐN)
																													Português - Brasil (Bồ Đào Nha - Brazil)
																													Română (Rumani)
																													Русский (Nga)
																													Suomi (Phần Lan)
																													Svenska (Thụy Điển)
																													Türkçe (Thổ Nhĩ Kỳ)
																																							Українська (Ukraina)
																									Báo cáo lỗi dịch thuật
							
						
 
											 
													

 16
 16								 
					 
													




 Tố cáo bài viết này
 Tố cáo bài viết này


local incrementAmount = 10
local fpsIncreaseInterval = 1 -- Time in seconds between each FPS increase
local maxFPS = 300 -- Maximum FPS limit (adjust as needed)
local cullDistance = 1000 -- Distance threshold for off-screen culling
local function ApplyFPSLimit(fps)
if fps > maxFPS then
fps = maxFPS
end
local frameTime = 1 / fps
-- Note: Actual FPS control may need different methods or external tools
end
local currentFPS = initialFPS
ApplyFPSLimit(currentFPS)
local function IncreaseFPS()
currentFPS = currentFPS + incrementAmount
ApplyFPSLimit(currentFPS)
end
timer.Create("FPSIncreaseTimer", fpsIncreaseInterval, 0, IncreaseFPS)
local function BruteForceCull()
local player = LocalPlayer()
if not IsValid(player) then return end
local playerPos = player:GetPos()
for _, ent in ipairs(ents.GetAll()) do
if IsValid(ent) and ent:IsSolid() and not ent:IsPlayer() then
local entPos = ent:GetPos()
local distance = playerPos:Distance(entPos)
-- Check if entity is within the culling distance
if distance > cullDistance then
ent:SetNoDraw(true) -- Disable rendering
else
ent:SetNoDraw(false) -- Enable rendering
end
end
end
end
timer.Create("BruteForceCullTimer", 0.5, 0, BruteForceCull)
BOOM
You're even more famous