Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Having the same issue here (although running a fair few mods on top). Karl is unselectable as elector count, although a hired default captain is selectable.
Might need to wipe out of successionists first perhaps
I see this was quickly hot fixed, but still not working for me.
Turn 1 - Karl Franz's portrait in the elector count tab is 'greyed' out. Recruiting any lord can fill the elector position.
Turn 2 - Karl Franz's is now 'available' to select, but as you go to drag (or click) to appoint elector position, the little window for the 'current elector' becomes locked out.
Tried with 3 different game 'versions'
1. Original personal modded selection (12ish mods including SFO etc)
2. SFO + Old World (OW) + Mixu only (still same outcome)
3. Just OW + Mixu (same outcome)
All allow for default lord appointment, just ol' Karl is unavailable.
Hope this helps! Cheers
Worked on resub, my bad
if it works fine with only the required mods, troubleshoot on your end - see what causes the issue then post in Report Compatibility Issues Here
https://gtm.steamproxy.vip/workshop/filedetails/discussion/3081800026/3948029052454144456/
amen