Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
Edit: This was fixed with a validation of the game files, but the above bug with spearmaster still occurs when Individual Karma is active.
Also I noticed that when Individual Karma is active Saint doesn't load in during the intro. It's just an empty environment... weird
If you are setting array sizes to 4, you can set the size as this instead to fix everything: RainWorld.PlayerObjectBodyColors.Length
IndexOutOfRangeException: Index was outside the bounds of the array.
Individual_Karma.Graphics.ArrowHook (On.JollyCoop.JollyHUD.JollyPlayerSpecificHud+JollyPlayerArrow+orig_ctor orig, JollyCoop.JollyHUD.JollyPlayerSpecificHud+JollyPlayerArrow self, JollyCoop.JollyHUD.JollyPlayerSpecificHud jollyHud) (at <15595dc68e1d4ebe8ba16dfb8e23d89e>:0)