ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
This would allow Oxyotl to be unique with a stronger ranged infantry,
I may look into further improving him on a faction basis in the future but presently I'm satisfied with him not having that bonus any longer. I feel it's much more suited on Tehenhauin instead.
Just finishing a vanilla Oxyotl campaign and I was bothered with the Silent Sanctum ambush armies composition.
Is there plan in the mod to make those armies a bit more stealthy, by remplacing the sauruses and skink cohorts by for example:
- Skink skirmishers
- Chameleon Skinks
- Chameleon Skink Stalkers
- Change the character to a Chameleon Skink Sentinel/Prowler instead of the Saurus Scar-vet
- Maybe some Culchuan Riders or Skink Cold One riders