Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
This would allow Oxyotl to be unique with a stronger ranged infantry,
I may look into further improving him on a faction basis in the future but presently I'm satisfied with him not having that bonus any longer. I feel it's much more suited on Tehenhauin instead.
Just finishing a vanilla Oxyotl campaign and I was bothered with the Silent Sanctum ambush armies composition.
Is there plan in the mod to make those armies a bit more stealthy, by remplacing the sauruses and skink cohorts by for example:
- Skink skirmishers
- Chameleon Skinks
- Chameleon Skink Stalkers
- Change the character to a Chameleon Skink Sentinel/Prowler instead of the Saurus Scar-vet
- Maybe some Culchuan Riders or Skink Cold One riders