Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
When you say check their properties, do you mean using the zeus enhanced mod?
Please give me more information about how are you playing, multiplayer? Are you zeus for a group?
If I'm assuming correctly, that visibility atribute actually determines if the unit will be able to see enemy unit, it does't make the unit itself invisible or not, the reason it's unchecked and units are going invisibile sometimes is likely because of the Fog Of War system that I have implemented, this system hides units that are hostile to the zeus player when they are not inside the view of any friendly units.
If you want to ignore this system entirely you just need to go to Addon options and uncheck the option "Enable the new spotting routine".