Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Either way. If you need a thing. Screenshots would be great so I have an idea of what's going on.
Ideology:
- Work Drive cooldown is good to track, though bear in mind all four leader abilities share a single cooldown, so naming it that might or might not be clear.
- Moral guide ability cooldown – works like leader abilities
- Specialist ability cooldown – unlike the two main roles, specialists just have one ability each (at least in vanilla)
Royalty:
- I think by "royal status" you may mean honor? Honor is basically XP for titles (which is the technical name for royalty tiers), but then you need to complete a specific ritual to actually get the next rank.
- Permits[rimworldwiki.com]: unspent permit awards, specific permits held, and per-permit cooldowns
- Neural heat
Biotech:
- Mechanitors:
-- Used/total bandwidth
-- Sub-query for specific mechanoids under control
- Mechanoids:
-- Type
-- Weight class (light, medium, heavy, superheavy)
-- Power (as in battery charge)
-- Time spent uncontrolled – after 1 day or more, they may join the enemy mech hive
-- Sub-query for mechanitor that controls them
-- Orders (work, escort, recharge, or dormant self-charging)
Malnormalulo is like the sole contributor to the idea machine. So much last month is just understanding the expansions