ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
Either way. If you need a thing. Screenshots would be great so I have an idea of what's going on.
Ideology:
- Work Drive cooldown is good to track, though bear in mind all four leader abilities share a single cooldown, so naming it that might or might not be clear.
- Moral guide ability cooldown – works like leader abilities
- Specialist ability cooldown – unlike the two main roles, specialists just have one ability each (at least in vanilla)
Royalty:
- I think by "royal status" you may mean honor? Honor is basically XP for titles (which is the technical name for royalty tiers), but then you need to complete a specific ritual to actually get the next rank.
- Permits[rimworldwiki.com]: unspent permit awards, specific permits held, and per-permit cooldowns
- Neural heat
Biotech:
- Mechanitors:
-- Used/total bandwidth
-- Sub-query for specific mechanoids under control
- Mechanoids:
-- Type
-- Weight class (light, medium, heavy, superheavy)
-- Power (as in battery charge)
-- Time spent uncontrolled – after 1 day or more, they may join the enemy mech hive
-- Sub-query for mechanitor that controls them
-- Orders (work, escort, recharge, or dormant self-charging)
Malnormalulo is like the sole contributor to the idea machine. So much last month is just understanding the expansions