Project Zomboid

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Immersive Solar Arrays (v41, GitHub reupload)
 이 토론은 고정되었습니다. 중요해서 그렇겠죠?
Poltergeist  [개발자] 2023년 1월 29일 오전 3시 58분
Switch to ISA_41 from previous version details
Things to note if you update version on existing save

>Always backup your saves when changing mods
>REMOVED OLD BATTERY SCRIPTS - UNWIRE "OLD WIRED CAR BATTERIES" BEFORE UPDATE
>Battery Banks can cause errors if you leave invalid items inside - only valid batteries are now accepted in them
>Panels might show they are not connected and let you reconnect them, but number of panels should stay the same
>check your sandbox options and customize them the way you want. Missing options can sause errors
>old DIY batteries will be at 200 capacity, new batteries keep capacity in ModData and use the new scale sandbox option
>read magazine again

> Changing ID, means items can disappear.
Poltergeist 님이 마지막으로 수정; 2023년 1월 31일 오전 12시 58분
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전체 댓글 2개 중 1~2개 표시 중
Poltergeist  [개발자] 2023년 5월 1일 오전 4시 26분 
I uploaded the old version for those who might have missed the warnings.

https://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=2969745659
Poltergeist 님이 마지막으로 수정; 2023년 5월 1일 오전 4시 26분
Poltergeist  [개발자] 2023년 5월 3일 오후 1시 18분 
If you decide to switch over. You can use the next example patch to move non accepted items out of the Battery Bank. This will prevent errors from happening.

@ lua/server/myPatchesFile.lua
if not isClient() and getActivatedMods():contains("ISA_41") then local isa = ImmersiveSolarArrays or require("ISAUtilities") local patchOnLoad = function(isoObject) local square = isoObject:getSquare() if not square then return end local container = isoObject:getContainer() local items = container:getItems() for i=items:size()-1,0,-1 do local item = items:get(i) if not (item:getModData().ISA_maxCapacity or isa.maxBatteryCapacity[item:getType()]) then container:Remove(item) square:AddWorldInventoryItem(item,0.5,0.5,0) end end end MapObjects.OnLoadWithSprite("solarmod_tileset_01_0", patchOnLoad, 3) end
Poltergeist 님이 마지막으로 수정; 2023년 5월 3일 오후 10시 45분
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