Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
from what we have tested, this is resolved. if you still have issues with the log being spammed, please report it.
Some more major changes to code that involve simulation updates, player distances, as well as player definitions have been changed. This should allow for more stable behavior and no more error logs for null object no reference, etc, those should be fixed. I talked to aienabled, and Jturp was a massive help! I am still unable to get any log issues with robot drop pods, that may have been a coincidence? if you update the mod and still have issues with the raiders, please let me know.
implemented multiplayer, fixed interaction logic, better saving and loading, more reliable behaviour.