Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
from what we have tested, this is resolved. if you still have issues with the log being spammed, please report it.
Some more major changes to code that involve simulation updates, player distances, as well as player definitions have been changed. This should allow for more stable behavior and no more error logs for null object no reference, etc, those should be fixed. I talked to aienabled, and Jturp was a massive help! I am still unable to get any log issues with robot drop pods, that may have been a coincidence? if you update the mod and still have issues with the raiders, please let me know.
implemented multiplayer, fixed interaction logic, better saving and loading, more reliable behaviour.