Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом








And then from every floor after Depths 2 to Basement 1 during Ascent, when I go up, the 4 items appear in the boss room for a split second before disappearing.
You entered a seed to run, so everytime you restart you are restarting the exact same seed which guarantees the exact same draft. If you want truly random items but still on the same seed you must do Universal, otherwise random individual follows the seed of the run.
So when I have the item pool set to individual item pools all the items are from the same pool, whether that be boss, angel, devil, shop, etc. Basically the individual item pool setting does the same thing as the overall item pool setting, that's what I'm trying to say. I tried it without any of my other mods on and the bug was still happening.
Ah... yes. I think I see the issue. Thank you for reporting that, working on a fix now.
Keep up the good work, man. And take your time!
I pushed an update that I believe fixes the issue. If you can, please test it and tell me if the issue is fixed. Thanks.