Barotrauma
Hazardous Reactors
 이 토론은 고정되었습니다. 중요해서 그렇겠죠?
Foxtrot39  [개발자] 2021년 7월 18일 오후 5시 16분
Compatibility patch request section
For mods you'd like to be compatible with mine

While not a priority for me by any means il try to make it when I can
Foxtrot39 님이 마지막으로 수정; 2021년 7월 21일 오후 2시 16분
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전체 댓글 18개 중 1~15개 표시 중
Krzeszny 2021년 7월 23일 오전 7시 42분 
ITA, of course. Maybe the rods could glow that way. Also, ITA has a cool hazmat suit.
In the patch you could make the hazmat suit craftable from plastic, lead etc.
Krzeszny 님이 마지막으로 수정; 2021년 7월 23일 오전 7시 51분
Foxtrot39  [개발자] 2021년 7월 23일 오전 9시 09분 
ITA was planned for a while but I want to make sure the main mod is about done before that, otherwise I end up having trouble knowing wich one has issue and wich doesn't
Stravinsky 2021년 7월 24일 오전 2시 40분 
yep great ideas but need compatibility with the mother of all mod ITA ;)
underm1nd 2021년 7월 26일 오후 9시 18분 
I am currently using PuttPutt Extended Armory. In Lord_PuttPutts mod fully depleted fuel rods are deconstructed to obtain depleted uranium. Loading his mod over this one only gets rid of the depleted uranium functionality as far as I can see(you can still buy bullets from stations), so its not so bad, but compatibility would be nice nonetheless. I dont know on whose side it would be easier to implement.
Foxtrot39  [개발자] 2021년 7월 26일 오후 10시 02분 
well I override all the fuel rods so the deconstruction into depleted uranium is removed in that process, I can make a patch for it but don't have time to do that right now
Xiivait 2022년 3월 20일 오전 12시 05분 
a patch for Neurotrauma if possible please
https://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=2776270649
Foxtrot39  [개발자] 2022년 3월 20일 오전 6시 32분 
will ask mod author for what it changed compared to AM to see if a patch is actually needed or not
Foxtrot39  [개발자] 2022년 3월 20일 오전 9시 17분 
should be compatible by just making my mod override it via load order it seems
Foxtrot39 님이 마지막으로 수정; 2022년 3월 20일 오전 9시 17분
Malakra 2022년 12월 21일 오후 1시 53분 
No role balance compatibility=?
Foxtrot39  [개발자] 2022년 12월 21일 오후 2시 45분 
I don't modify role at all beside maybe engineer loadout so I don't see how it should have compatibility issue
Alan245 2023년 1월 10일 오전 3시 35분 
I believe that this mod would be incompatible with moveable and sellable wrecks as the wreck reactor would always be extremely radioactive. Would there be a chance of fixing it as not every submarine would have their nuclear reactor meltdown while sunk in the ocean?
Foxtrot39  [개발자] 2023년 1월 10일 오전 9시 15분 
er not sure I can, wreck reactor are at 0% already so beside being highly radioactive they shouldn't blow up
Alan245 2023년 1월 11일 오전 3시 40분 
Alright then. Thanks for your reply.
Meme Marine 2023년 3월 19일 오전 10시 13분 
barodrama
ThisIsTheJohnDoe 2023년 5월 19일 오전 10시 47분 
Hello, just checking if the compat issues with Dynamic Europa (sub spawn in pirate mission mainly with fuel rod errors) have been fixed on the latest updates. Thanks for all your hard work.
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