Instalar Steam
iniciar sesión
|
idioma
简体中文 (chino simplificado)
繁體中文 (chino tradicional)
日本語 (japonés)
한국어 (coreano)
ไทย (tailandés)
Български (búlgaro)
Čeština (checo)
Dansk (danés)
Deutsch (alemán)
English (inglés)
Español de Hispanoamérica
Ελληνικά (griego)
Français (francés)
Italiano
Bahasa Indonesia (indonesio)
Magyar (húngaro)
Nederlands (holandés)
Norsk (noruego)
Polski (polaco)
Português (Portugués de Portugal)
Português-Brasil (portugués de Brasil)
Română (rumano)
Русский (ruso)
Suomi (finés)
Svenska (sueco)
Türkçe (turco)
Tiếng Việt (vietnamita)
Українська (ucraniano)
Comunicar un error de traducción
Could you share the CustomData field of your programmable block?
https://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=3182669507
https://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=3182669556
https://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=3182669507
https://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=3182669556
I have found the issue.
It was some code residue from before FSD was completely sprite based
Update to FSD Version 37u
And maybe use this config in the CustomData field of the PB:
Once I boomered my way into making the script update it worked just fine.
https://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=3219578182