Left 4 Dead 2

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xdReanimsBase (L4D2) Anim Mods base
 이 토론은 고정되었습니다. 중요해서 그렇겠죠?
xdshot  [개발자] 2020년 6월 8일 오후 6시 57분
How to create reanimation mods
Very short how-to

  1. Import character model into modelling program, decompiled one is preferred.
  2. Create desired animation and export it to smd or dmx. It must have same bones setup heirarchy as model's.
  3. Take .qc file from decompiled animation mdl. Remove all $animations, $sequences and $modelname. Keep everything else as is.
  4. Set $modelname to "xdreanims/<CHARACTER_NAME>_slot_<SLOT_NUMBER>.mdl", where <CHARACTER_NAME> is character name (list is below) and <SLOT_NUMBER> is desired slot from 1 to 48 with 3 digits. Example for mod for bill to slot 7: $modelname "xdreanims/bill_slot_007.mdl"
  5. Add replacement sequence(s) with names of original ones to replace. Browse for original qc. If it has Activity assigned, it must be preserved.
  6. Compile, test, redistribute.

Also, be nice. Don't redistribute base addon. Instead add it as dependency.
xdshot 님이 마지막으로 수정; 2022년 12월 6일 오후 4시 58분
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4개 댓글 중 1-4개 표시
xdshot  [개발자] 2020년 6월 29일 오후 5시 35분 
Characters for l4d2:
  • bill
  • coach
  • ellis
  • francis
  • louis
  • nick
  • rochelle
  • zoey
  • ci_male (common infected)
  • ci_female (common infected)
  • tank
  • jockey
  • spitter
  • hunter
  • smoker
  • boomer
xdshot 님이 마지막으로 수정; 2022년 11월 22일 오전 8시 45분
xdshot  [개발자] 2020년 6월 29일 오후 5시 35분 
Characters for gmod:
  • m_anm
  • f_anm
  • z_anm
xdshot 님이 마지막으로 수정; 2020년 6월 29일 오후 5시 36분
xdshot  [개발자] 2020년 10월 18일 오전 2시 01분 
Characters for cs:source and cure:
  • ct
  • t

Note: ct is currently usable in cure
xdshot 님이 마지막으로 수정; 2024년 8월 2일 오전 2시 08분
xdshot  [개발자] 2022년 8월 2일 오전 12시 41분 
Characters for nmrih:
  • pm (player models)
  • zombie
  • zombie_female
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