Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
i see a timer for mission, its good :) Maybe its will be better that players can't accept missions/reward on their inventory.
I think it would be better to add a structure to craft, which allows you to manage all of this.
Let me take an example: a mission says "kill a Rex, to have an epic rifle", the mission lasts 30 minutes max.
Players can quietly take their time looking for a rex, accept the mission in front of the creature, and complete it.
Whereas if they have to look for a rex within 30 minutes, it's already something else.
An ini option could allow those who prefer this system or not.
Example:
Usestructuresforquests = true / false
Thanks! :)
btw sorry for my english :P